wtorek, 26 czerwca 2012

Ukojenie z Dermiki:)

Witajcie!
ostatnimi czasy moja cera była troszkę problematyczna
-winowajcą był niewątpliwie żel z Lirene do mycia twarzy + podkład, który testowałam (zapychał) + troszkę stresu. Zaczęłam stosować maseczki oczyszczające, ale nic to kompletnie nie dawało...
Koleżanka poleciła mi maseczkę z Dermiki "UKOJENIE"
Maseczka multiwitaminowa(- przyjemna nazwa;p) ma kremową konsystencję, jest przeznaczona dla cery wrażliwej i skłonnej do alergii.
Niesamowicie uspokaja wszelkie zaczerwienienia, przyspiesza gojenie ranek, oraz szybko eliminuje wszystkich niechcianych gości z naszej twarzy!
Ja stosowałam maseczkę troszkę inaczej niż w opisie- po oczyszczeniu twarzy nakładałam maseczkę i pozostawiałam ją na noc a rano przemywałam twarz żelem. Na opakowaniu napisane jest aby pozostawić maseczkę do wchłonięcia i mniej więcej po 15-20 minutach usunąć nadmiar za pomocą zwilżonego wacika- przyjmijmy, że u mnie wchłania się przez całą noc;) a tak na serio- chciałam aby moja skóra miała więcej czasu na zaabsorbowanie wszystkich dobroczynnych składników. 
 Po zastosowaniu tej maseczki twarz rano jest niesamowicie miękka, nabiera blasku...
opakowanie choć małe- wystarcza spokojnie na 4-5 aplikacji- w tym czasie idzie już zauważyć jak wygląd naszej cery się poprawia.
Myślę, że świetnie będzie się nadawać także jako S.O.S. po kąpieli słonecznej-  tak więc zapewne pojedzie ze mną na wakacje:)
cieszę się, że się na nią skusiłam.
Bo choć opakowanie jest takie niepozorne,to naprawdę:
POLECAM!!!
agiS





1 komentarz: